Bij NIKKI geloven we dat je pas echt het verschil maakt als je weet wie er achter de schermen voor je klaarstaan. Daarom stellen we je graag voor aan Lisa van de Bilt. Zij is als Customer Success Manager dagelijks in gesprek met verenigingen, zorgt dat processen soepel verlopen en weet als geen ander waar clubs mee worstelen.
Lisa begon haar loopbaan bij NIKKI als stagiair op de incassoafdeling, waar ze leerde om met een directe aanpak lastige gesprekken te voeren. Ze moest in eerste instantie ontdekken of de sociale benadering van NIKKI bij haar paste en dat bleek zo te zijn: “Ik ben begonnen in een administratieve rol bij debiteurenbeheer, maar al snel doorgegroeid naar relatiebeheer. Inmiddels ben ik Customer Success Manager en verantwoordelijk voor onze grotere klanten.”
In haar huidige rol stuurt Lisa de relatiebeheerders aan en onderhoudt ze contact met grote klanten van NIKKI, aan de sportverenigingenkant en ook voor NIKKI Business. Ze zorgt ervoor dat iedereen altijd weet waar ze aan toe zijn, en dat de processen rondom contributie-inning soepel verlopen. “Mijn werkdag bestaat uit meetings, mailen, sparren met collega’s en het oplossen van klantvragen. Ik hou van overzicht en details, dus niets gaat aan mij voorbij.”
Waar Lisa echt energie van krijgt? “Bij verenigingen langskomen. Dan zie je de mensen achter het mailtje en leer je de club echt kennen. Dat is zó waardevol. Het gesprek op de club is altijd veel persoonlijker dan een e-mailwisseling.”
Lisa weet als geen ander waar sportverenigingen tegenaan lopen. Een tekort aan vrijwilligers, gebrek aan financiële kennis en tijdsdruk zijn veelgehoorde problemen. “Vaak is er niet eens gebrek aan inzet, maar ontbreekt het aan structuur of overleg. En penningmeesters hebben gewoonweg geen tijd om alle administratie en contributie-inning zelf te doen. Dat is waar NIKKI verschil maakt.”
Lisa combineert een scherpe blik op detail met een directe maar empathische aanpak. Ze is oplossingsgericht, vergeet zelden iets wat haar verteld wordt en is altijd bereid om extra stappen te zetten. “Ik zou er niets aan vinden om de hele dag alleen achter mijn laptop te zitten. Ik wil mensen helpen en echt iets kunnen betekenen.”
Lisa is een betrokken en betrouwbare collega met een frisse blik en een sterke drive om te verbeteren. Ze denkt actief mee, staat open voor feedback en is altijd bereid om te helpen. Met haar positieve energie, doelgerichtheid en oog voor detail weet ze werk en gezelligheid goed te combineren. Je kunt op haar rekenen, zowel inhoudelijk als in samenwerking.
“Dat ik naast mijn werk ook nog studeer! Veel mensen denken dat ik al fulltime werk, maar ik doe een hbo-managementstudie en combineer het dus met elkaar. Dat zorgt voor een leuke afwisseling en gaat heel goed! ”
Lisa is een van de drijvende krachten die ervoor zorgen dat sportverenigingen zich kunnen focussen op waar het écht om draait: sport, plezier en verbondenheid. Grote kans dat je al eens met haar in contact bent geweest en anders zal ze je in de toekomst met veel plezier van dienst zijn!