Veelgestelde vragen voor leden.

Ontdek antwoorden op meest gestelde vragen en maak kennis met onze oplossingen voor uw zorgen. Eenvoudig en snel begrip voor een soepele ervaring.
Waarom is mijn betaling terug overgemaakt?

U kunt niet handmatig overmaken naar het rekeningnummer van Mollie, waarmee wij onze iDEAL-betaallinks versturen. U ontvangt dan het betaalde bedrag terug op uw rekening. U kunt de iDEAL-betaallink vanuit de e-mail gebruiken voor de betaling van uw contributie.

Ik heb mijzelf reeds uitgeschreven, hoezo ontvang in nog contributie betaalverzoeken?

Soms bent u nog contributie verschuldigd aan uw sportvereniging wanneer u (te laat) heeft uitgeschreven. Schrijf uzelf altijd schriftelijk uit via de website. Voor meer informatie kunt u altijd uw uitschrijfbewijs naar contributie@nikki.nl e-mailen, we kijken graag met u mee.

Waarom is mijn automatische incasso nog niet afgeschreven?

NIKKI werkt niet via automatische incasso. U krijgt van ons via e-mail een iDEAL-betaallink waarmee u uw contributie kunt betalen.

Waar pas ik mijn contact gegevens aan?

Indien u nieuwe contactgegevens wilt doorgeven kunt u een e-mail sturen naar contributie@nikki.nl. Wij passen dit graag voor u aan.

Ik heb geen e-mail van NIKKI ontvangen?

Het komt wel eens voor dat onze e-mail in uw spam box terecht is gekomen. Ook kan het zijn dat uw gegevens niet up-to-date zijn, u kunt dan een e-mail sturen naar contributie@nikki.nl. Wij passen het graag voor u aan!

Zou ik een factuur kunnen ontvangen?

Helaas mag NIKKI geen factuur voor u opmaken. De factuur kan bij uw eigen vereniging worden opgevraagd, met daar op de gegevens van uw sportvereniging.

Hoe betaal ik mijn contributie?

Betaalmogelijkheden
U heeft diverse betaalmogelijkheden:

iDEAL: U ontvangt via e-mail een link om de contributie te voldoen aan uw sportvereniging. Via deze link wordt u doorgestuurd via Mollie naar een betaalpagina waar u vervolgens de contributie veilig kunt betalen met uw eigen bank. Heeft u het totale bedrag in één keer betaald, dan ontvangt u verder geen e-mails meer het komende seizoen. Heeft u gekozen voor een termijnbetaling, dan krijgt u iedere maand een e-mail met daarin een nieuwe iDEAL-betaallink voor de desbetreffende maand.

Bankoverschrijving: Liever zelf een betaling doen? U kunt het te betalen bedrag overmaken via uw online bankomgeving. Maak het bedrag over naar IBAN: NL68 RABO 0316 4041 01. Vermeld hierbij altijd uw lidnummer, anders wordt de betaling teruggestort en niet geregistreerd.

Contant: Het uitgangspunt is dat geldbewegingen via de bank plaatsvinden. Contant betalingsverkeer wordt zoveel mogelijk vermeden. Indien u contant wilt betalen, maak dan een afspraak. Er wordt altijd gevraagd om een verklaring voor de herkomst van het contante geld. Dit wordt administratief vastgelegd.

Is NIKKI bekend met eventuele vergoedingen?

Wanneer u niet de financiële mogelijkheden heeft om contributie te betalen om uw kind te laten sporten, kunt u bij verschillende partijen een aanvraag doen voor een financiële bijdrage. Ga naar https://jeugdfondssportencultuur.nl/ om zo snel mogelijk tot een oplossing te komen.

Waar kan ik vragen stellen?

Mocht u vragen hebben over de gang van zaken m.b.t. uw vereniging of over uw contributie? Dan kunt u bellen naar 0345 - 745 980 of een email sturen naar contributie@nikki.nl

Is er een optie tot maandelijkse betaling?

Een lid van een vereniging die samenwerkt met NIKKI heeft de mogelijkheid om de contributie in maandelijkse termijnen te voldoen. Daarnaast is er ook de optie om de contributie in één keer te betalen.

Mijn contributie klopt niet, kunnen jullie dit oplossen?

We verwijzen u graag door naar de website van uw sportvereniging. Hierop staan alle juiste tarieven vermeld in combinatie met de regelementen omtrent de contributiegelden. Daarnaast kan het totaalbedrag ook opgebouwd zijn uit bijvoorbeeld: inschrijfgeld, vrijwilligersbijdrage, rode- en gele kaarten, boetes, kledingbijdrage, selectiebijdrage, wasgelden etc. In uw e-mail ziet u een specificatie van uw contributiebedrag.

Het logo van NIKKI, een oranje cirkel waar in het midden NIKKI staat.
Adres:
Watermolenweg 6, 4191 PN Geldermalsen
Contact:
Ondernemingsinformatie:
KVK: 63212552
BTW: NL 855139663B01
Registratiekenmerk: 00117
NIKKI is aangesloten bij:
Logo van NOWID
© 2023 NIKKI. All rights reserved.