Uw betaling is geslaagd!

Uw betaling is succesvol afgerond. Mocht u verdere vragen hebben, klik dan op 'Meest Gestelde Vragen' voor meer informatie

Meest Gestelde Vragen
Juichende mensen in een voetbalstadion.

Voor Leden

Bent u een lid en heeft u vragen over bijvoorbeeld uw contributie of over uw betaling?

Waarom is mijn betaling terug overgemaakt?

U kunt niet handmatig overmaken naar het rekeningnummer van Mollie, waarmee wij onze iDEAL-betaallinks versturen. U ontvangt dan het betaalde bedrag terug op uw rekening. U kunt de iDEAL-betaallink vanuit de e-mail gebruiken voor de betaling van uw contributie.

Ik heb mijzelf reeds uitgeschreven, hoezo ontvang in nog contributie betaalverzoeken?

Soms bent u nog contributie verschuldigd aan uw sportvereniging wanneer u (te laat) heeft uitgeschreven. Schrijf uzelf altijd schriftelijk uit via de website. Voor meer informatie kunt u altijd uw uitschrijfbewijs naar contributie@nikki.nl e-mailen, we kijken graag met u mee.

Waarom is mijn automatische incasso nog niet afgeschreven?

NIKKI werkt niet via automatische incasso. U krijgt van ons via e-mail een iDEAL-betaallink waarmee u uw contributie kunt betalen.

Waar pas ik mijn contact gegevens aan?

Indien u nieuwe contactgegevens wilt doorgeven kunt u een e-mail sturen naar contributie@nikki.nl. Wij passen dit graag voor u aan.

Ik heb geen e-mail van NIKKI ontvangen?

Het komt wel eens voor dat onze e-mail in uw spam box terecht is gekomen. Ook kan het zijn dat uw gegevens niet up-to-date zijn, u kunt dan een e-mail sturen naar contributie@nikki.nl. Wij passen het graag voor u aan!

Zou ik een factuur kunnen ontvangen?

Helaas mag NIKKI geen factuur voor u opmaken. De factuur kan bij uw eigen vereniging worden opgevraagd, met daar op de gegevens van uw sportvereniging.

Hoe betaal ik mijn contributie?

Via e-mail, SMS of Whatsapp ontvangt u een iDEAL-betaallink om de contributie te voldoen aan uw sportvereniging. Via de iDEAL-betaallink wordt u doorgestuurd via Mollie naar een betaalpagina waar u vervolgens de contributie voor uw sportvereniging veilig kunt betalen met uw eigen bank.

Heeft u het totale bedrag in één keer betaald, dan ontvangt u verder geen e-mails van NIKKI meer het komende seizoen. Heeft u gekozen voor een termijnbetaling, dan krijgt u iedere maand een e-mail of sms met daarin een nieuwe iDEAL-betaallink voor de desbetreffende maand.

Is NIKKI bekend met eventuele vergoedingen?

Wanneer u niet de financiële mogelijkheden heeft om contributie te betalen om uw kind te laten sporten, kunt u bij verschillende partijen een aanvraag doen voor een financiële bijdrage. Ga naar https://jeugdfondssportencultuur.nl/ om zo snel mogelijk tot een oplossing te komen.

Waar kan ik vragen stellen?

Mocht u vragen hebben over de gang van zaken m.b.t. uw vereniging of over uw contributie? Dan kunt u bellen naar 0345 - 745 980 of een email sturen naar contributie@nikki.nl

Is er een optie tot maandelijkse betaling?

Een lid van een vereniging die samenwerkt met NIKKI heeft de mogelijkheid om de contributie in maandelijkse termijnen te voldoen. Daarnaast is er ook de optie om de contributie in één keer te betalen.

Mijn contributie klopt niet, kunnen jullie dit oplossen?

We verwijzen u graag door naar de website van uw sportvereniging. Hierop staan alle juiste tarieven vermeld in combinatie met de regelementen omtrent de contributiegelden. Daarnaast kan het totaalbedrag ook opgebouwd zijn uit bijvoorbeeld: inschrijfgeld, vrijwilligersbijdrage, rode- en gele kaarten, boetes, kledingbijdrage, selectiebijdrage, wasgelden etc. In uw e-mail ziet u een specificatie van uw contributiebedrag.

Heeft u nog vragen?

Staat uw antwoord niet tussen de meest gestelde vragen? Neem contact met ons op voor meer informatie.