Klanttevredenheidsonderzoek van NIKKI

NIKKI is bezig met een klanttevredenheidsonderzoek, zodat NIKKI haar samenwerking en dienstverlening verder kan optimaliseren.

Julia Verschoor (stagiair marketing) heeft dit onderzoek op gezet. Samen met Michelle Dijkstra (afdeling sales, marketing & communicatie) gaan ze samen naar verschillende verenigingen toe om zo hun mening over NIKKI te horen. NIKKI wil zoveel mogelijk verenigingen en sportclubs helpen met het innen van de contributie van hun leden. Hierin willen zijn de beste service verlenen naar de klant toe.

Door een klanttevredenheidsonderzoek te houden komt NIKKI erachter op welke punten zij zich moeten optimaliseren. De klanten zijn via een e-mail uitgenodigd voor dit onderzoek. Op dit moment hebben we 15 gesprekken gehad. Er wordt gewerkt met een vragenlijst tijdens het onderzoek, zodat er geen belangrijke punten worden vergeten.

Een paar resultaten van de 15 gesprekken tot nu toe. Zo zegt de penningmeester van CJVV ‘’Wij worden al 4 jaar ontzorgt!’’. De penningmeester van T.S.V. Theole zegt ‘’Als vereniging worden wij door NIKKI ontzorgt van een tijdrovende taak’’ en ‘’Hierdoor kunnen wij als bestuur focussen op andere belangrijke taken.’’

Samen voor GOUD!

Meer informatie?         www.nikki.nl                contact@nikki.nl                      0345 - 745 980

 


Alles over NIKKI